pink owns my heart /tilda


STYGG BILD SEXIG FÄRG
Visst rosa kanske är en liten flickas dock/barbie färg målad i en prinsessdröm, ja ni fattar?
Men färgen har en så fräsch, fräck, häftig, gullig, underbar och kärleksfull soul!
Det är så jag tycker om den färgen + rosa funkar till alla angemang förutom begravningar då kanske.
Klart jag tycker om andra färger och det är ju sånt tjat nu om att svart är inne och blabla..
Visst svart är snyggt, men jag föredrar mer färgglatt än svart/vitT, är trotsallt lite vågad av mig i klädstil hehe.
Hur många vågar gå med en hel rosa mjukisdress i skolan med tanke på att bli kallad fjortis? haha
Jag har inte fått en enda sån kommentar inte face to face iaf och inte hört ntt heller . Jag bryr mig inte heller om jag skulle bli kallad det för skulle inte ta åt mig , isåfall skulle jag komma med rosa mössa rosa skor rosa jacka rosa väska och rosa vantar osv dagen efter, HAHA!
 jag är jag och de kan ingen ändra på! ROSA ÄR ABSOLUT MIN FAVORTI FÄRG
älskar allt med rosa , ni ska se mitt rum ;)

 
                                            hihi (A)

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

rosa mjukisdress äger fan xd<3

2009-12-23 @ 16:59:11
URL: http://teamtekila.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0