nattugglan sara 05.40

jag kan inte sova. jag har slagit på min gamla dator. jag sitter vid den nu.
jag slumpar lite gamla pics här. i know u like ittttt!


jag för över ett år sen, akta min push up :o


eve och jag 07 eller 08?


augustifesten 08


jag och eve 08 <3


jonna, sara och matilda 08


amanda, carro och matilda 08


milla och jag rix fm festivalen linköping 07 eller 08?


matilda och jag i småland 06


jag och milla 07 eller 08? <3

lina, ankan, emilia och lina 07


milla och jag påväg till vånga första gången haha 07?


matilda och jag 07 <3


lina, jag, jessica och matilda skolan 07


jag och lina innan ett disco hahah 07


jessica och jag i skolan 07 haha sjuan <3



jag, lina och tilda kollar match 07?


jag och amanda sommaren 08 <3


jag och amanda sommaren 08


matilda, jossan, jag, emmi och becca våren 08


matilda, sara och jag 08? . saknarrr


emmi, jossan, jag och becca 08


jacke och matilda sommaren 08 utebion


haha sjuan. 07


ulberstad 06?


jag och eve 05? puss på oss


milla, matilda, elin, sandra och jag träffa EMD 08


jag och jonna 08 <3


matilda, jag, jonna och sara sonmaren 08


jag, sara, michelle, jonna och matilda utebio 08


matilda, jussäään och jag 08?


Hottemptations Kommentarer
Postat av: jonna

det är ganska så saknat. allt dedär.

2009-12-21 @ 20:20:10
URL: http://jjonnalilja.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0