monday.y.y /sara

crille och jag vakna skapligt. vid runt innan 2 var jag uppe och fixa mig lajte fort.
så åkte vi in till stan. jag åkte ner till rece och tog tåget till linköping.
mötte upp sara och matilda. så tog vi en fika sen en runda på stan! myys. länge sen!!
kom hem efter 8, då jag och jossan hade sms kontakt. ovanligt? ;)
vi åkte in till stan halv 10. och så käka jag donken. skulle träffat två kompisar.
men naaaa. vi tog tåget hem vid 23 ikväll. jag åkte runt blacka som vanligt :).:)
hemma tonight yaaao.


tilda och sara i linköping. ett cafe upp i ett hus. mysigaste hhihi.


saaara <3 matilda lämna oss så vi tog en runda extra på stan och sen tåget hem.


jossan och moi påväg in till stan förut. ignore me.. blää

Hottemptations Kommentarer
Postat av: sara f

fyfan va ful ful ful ful

2009-12-29 @ 10:43:28

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0