miss my hair/ EVE


ouff vad jag saknar mitt långa fina hår, de här bilderna är ifrån i somras.

bild1:
innan grillfest (finns film på youtube från den här dagen, vill ni se? ;)
bild2: en vanlig dag på stan
bild3: hemma hos pappa. mmmh säximama
bild4: på öland. f*cking amazing





vem tror ni förresten vinner ..
 


jag tror erik iallafall!
han är inte så bred sångmässigt men på det han kan är han sjukt bra, sjukt!


ska in och kolla läget igen hos min syster nu
hon har förresten gjort en tatuering på HELA ryggen.
så himla snyggt är det, jag önskar tills jag har pengar så jag kan göra tatueringar, jag är inte så tjejig utan jag har mer baggystil egentligen och tycker att tatueringar och sånna stilar är dösnyggt!

gillar ni tatueringar?

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

erik

2009-12-07 @ 18:48:33

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0