min dag i sthlm/ EVE

hellu sweeeeties
jag åkte direkt till stan & mötte upp sötnosen sebbe♥! vi fikade & gick omkring i gamla stan. det va så sjukt mycket folk på stan men lite grejer köpte jag allt. nu sitter jag hemma hos min låtsasmammas föräldrar & jag vaknade precis. ska nog gå ner och vara lite social nu, nivet keka lite knäck & cola & bara chilla! imorgon är det julafton & det känns det verkligen inte som..  jag fick iallafall min lön idag så det blev lite paket iallafall! vi hörs senare, jag drog med en av våra laptops upp hit! :)


sebbe baby

puss/ evelina

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0