lite om EVE!

 

OM DIG
Namn - evelina
Bor - norrköping
Syskon - 3 snart 4
Ålder - 17
Född - 1992
Ögonfärg - grå  ;o
Längd - 163- 165?
Sko storlek - 38- 39
Höger eller vänsterhänt - höger
Stjärntecken - vågen
Hårfärg - blond ofc!
Födelseort - norrköping

DAGENS:
Låt - chris brown - pato pooh -  follow me
Saknad - hmm jag vene :)
Kläder - outfit nedaan.
Mat - friterat och tjockt
Göra sen - packa

SVARA ÄRLIGT:

Tycker du om att plocka svamp - med farmor ♥
Tycker du om godis - OM jag gör!
Hur många gånger i veckan äter du godis - every day
Äter du oftast nyttig mat - nej ..
Tycker du att du själv är söt/snygg - hottemptations = snygga.
Du ger mycket komplimanger till andra - tänker inte på de
Är du nöjd med ditt förnamn - evelina den fina.. självklart!
Du tycker att du själv är smart - jaa klart jag är smart
Vad är det sämsta hos dig - känslosam som in i hell
Vad är det bästa hos dig - snackar inte skit och säger alltid vad jag tycker ärlig alltså
Har du bra självförtroende - folk säger de?
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - för många
Du tycker om att vara med det andra könet? - pojkar är dom bästa!
Känner du dina grannar - har inga grannar, haha
Är du en Björn Borg-fjortis ? - nej
Gillar du skolan - vem gillar skolan?
Har du någon gång skolkat - ja
Spelar du något instrument - neepp
sporter/aktiviteter har du gått i - fri-idrott & ridning
har du några tatueringar - nej inte än!
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - jaadu haha
Tycker du om djur - klart jag gör

BRUKAR DU...
Sova - jättemycket <3
Ta mediciner du inte borde ta - nae inte sånt trams
Röka - händer väl. (håller på att sluta)
Snusa - neepp
Klä dig i svart - svart är snyggt!
Lita på folk - nej
Drömma mardrömmar - inte längre
Gå i skolan - klart jag gör
Gå i kyrkan - nae
Ljuga - händer väl
Vilja dö - nej
Mitt motto - gör det som känns bäst, strunta i vad andra säger. lev livet & strunta i motgångar. framgångar gör dig större både på ut & insidan!

HAR DU...
För många vänner? - nej
Någon psykisk sjukdom? - nepp
Skadat någon? - naee
Färgat håret - liite
Några piercnings - pierca mig ju idag .. så två!
Några tatueringar - jag har fortfarande inga .. haha
Egen dator - -er
Gjort bort dig rejält? - klart jag har, dyngkul!

ÄR DU...
Snäll - klart jag är snäll
Snygg - nae
Söt - nae
Kort - nae
Klantig - neerå


snygg jag va i thailand för två år sen? (:


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0