in school/ eve

mitt samtal & fika med matilda igår var bäst!
dock kom det fram saker om en kompis jag har som snackar så mycket bullshit. men det är kul, jag gillar ju att dryga, eller hur? :)

svinsprutan tog jag igår också, och f*ck vad ont jag har i armen nu ): hoppas jag inte får ondare för imorgon ska jag jobba på jysk ju, och då gör man liksom ganska mycket med armen ..

see u later Biatches ♥

Hottemptations Kommentarer
Postat av: caroline

tar med mig din tröjja o linne till skolan imorgon om du ska ha det.

2009-12-06 @ 13:50:47

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0