i brist på annat/EVE

jag sov hos linda inatt eftersom att det var kvällsrea på stan till 23:00 igår. såblev lite shopping ialf. nu har jag håltimme och alla är typ sjuka efter sprutan så jag sitter här och svarar på lite skitfrågor!

13 HAR DU:
Ett förhållande: nej
En bästa vän: jag vet inte
Dejtat en av dina bästa kompisar: nej
Blivit kär vid första ögonkastet: nej
Fått ditt hjärta krossat: nej
Haft ett one night stand: jaa
Skrikit åt en lärare: ja
Kysst någon och sedan ångrat dig: nae ångra sig är dåligt bara.
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: jag vet inte
Några smycken som kostat över 1000 kr: ja
Några husdjur?: ja
Hamnat på polisstationen: jaa


12 DAGENS:
Klädsel: soft
Hår: lockigt
Låt:  ingen ännu ..
Vill ha: nya jeans
Sjuka: hmm ..
Drog: kaffe
Saknad: matilda
Köp: kaffe, godis
Godis: refreshers
Attityd: trött
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse? lätt snyggast i sverige

11 FÖRSTA:
Bästa kompis: bea/ bella
Kärlek: no one i think
Husdjur: hamster esmeralda ;D
Semester: jaadu ?
Jobb: i göteborg hos familjen emanuelsson
Köpta skiva: ´smurfhits kanske hahaha
Riktiga kärlek: ingen hörrni
Konsert: jag vet inte?
Fylla: de va ett par år sen ;)


10 SENASTE:

Personen som sms:ade dig: matilda
Personen som du kramade: linda
som ringde dig: mamma
Personen som du ringde: kommer inte ihåg !
Personen du sa 'jag älskar dig' till: mamma tror jag
Alkoholdrycken: jaadu, jävla mycke skit
Bilfärd: igår
Gången du grät: i dont remember
Måltiden: mackan imorse ;)


9 SKULLE DU:

Våga hoppa fallskärm:nae
Våga hoppa bungyjump: nae
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: lätt
Kalla dig själv lycklig: haha jaja
Hellre ta bilden än vara med på den: naeva. ja är i centrum bi atch
Kunna gråta över en kille: klart
Kunna gråta över en tjej: en kompis? ja
Ljuga för någon: jaa
Kunna springa 50mil: under en livstid;)


8 VAD:

Gör du just nu: tänkte gå ut
Ska du göra imorgon: schuul och sen vet jag inte?
Säger du till dig själv när allt känns svårt: whatever
Har du med dig in på bion: popcorn eller godis & läsk
Är det för färg på dina byxor: svart
Är det för väder hos dig just nu: kallt
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet : klädstil
Skulle du göra om du vann på lotto: dra utomlands!


7 SAKER DU HAR PÅ DIG:

orkar inte..


6 BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: nee
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 18! YEY
Har någon berättat en hemlighet för dig den här vecka: yes
Luvtröjor: är skönast
Vill du ha några tatueringar eller piercingar: japp ,kommer inom 2 veckor!
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta kön : motsamma


5 VAL:

Solnedgång eller soluppgång: solnedgång
Sommar eller vinter: sommar
Vilken ålder har varit bäst: 15/ 16
Sova: är bäst
Kyssar eller kramar: båda


SEE YOU LATER BIATCHES
/ E V E L I N A


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0