hemma från stan /sara

Kom nyss hem från stan, har somsagt vart på bio med jossan,crille och fille :)
filmen var bra faktist fast 2:an är bäst utav dom. vi hade det heeelt okej bra.
haha en på bion bad oss hålla käften haha, garvade så jag tjöt haha.
har en fet påse godis kvar som jag ska smaska på mmmhh.


jossan och jag innan bion haha.


jossan before


jossan on the train heem. min sötis!

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så jävla mycket för dom sjukt söta bilderna -.- xd hahaha <3

2009-12-17 @ 21:43:19

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0