galet? mjoo . sickkkk't

TJA Evelina här!

sara har ju redan skrivit och ialf lagt upp bilder ifrån igårkväll/ inatt. jag kom iallafall hem i från mitt sovställe för kanske 1 timme sen, najssss har de varit. nu har jag precis kekat ett tjockt meal. m-m-m-muummmms. det första jag äter sen igår innan jobbet vid 10 så det satt fint!

sitter här hemma och lyssnar på chillmusik och snart ska jag börja plugga matte, jag har nationella prov i matte b i fyra timmar imorgon, iiiinte kul, och om jag failar är det ennu mindre kul så det är bara att ta sig i kragen haha.





just nu ligger sån här musik på min spotify och spelas
k'naan


/ EVELINA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0