fredagkväll m jessica :) / sara

kom hem efter 9 därefter jag sett på bio och käkat på resturang med tilda och mamma.
vi hämta upp jessica på vägen hem så var vi här ett tag sen fixa vi skjus till blacka för att va med jerre och david. vi var ute och hade snöbollskrig kan man väll säga haha. sen var vi alla för blöta och gick hem till jerre. såg film osåå. ja det gjorde vi. jessica och jag fixa skjus hem nångång inatt? och här sitter jaaaag nu.


jessica och jag ikväll :)


jessica bby och jag!


 jessicas och mina skor dyngsura i blacka haha.


david och jerre hos jerreeee

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0