Fixar mig / tilda

tjoho alla sötnosar!
Jag är hemma från stallet, nyduschad och grundsminkad.

Var så himla hungrig så har en paj i ugnen som jag väntar på att få sluka i mig.
Mammsen och jag tog en runda till tågstationen nyss föresten och jag missade nog inte tåget med 3 sek. fan skit oxå!
Jesper Caroline och Evelina har ju fått jullov idag så ska träffa dom, tar tåget om en halvtimma sen sover jag hos min pojke inatt och imorgon har jag julavslutning 20 över 8 on the morning.
Mer får ni höra imorgon så massa puss till er läsare <3

Tänkte strunta i mascaran ikväll , eller vad tycker ni ?




Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0