bloggare/ EVE

vad jag tycker om olika bloggare/ bloggar:


kenza zouiten -
  verkar vara en härlig brud som bjuder på sig själv, dock har jag läst mycket dåliga grejer om henne också men negativt ger mer läsare så whatever. bloggen tycker jag kan vara lite tråkig men emellan åt kollar man in för att få lite inspiration för kläder med mera. dyngsöt tjej ialf men grymma casual.

desirée nilsson - (eller dessies). jag tycker om hennes blogg för det är underhållande, oftast fina partyoutfits och jaa underhållande blogg somsagt. alla verkar ha fjortisstämlpat den men , varför ens bry sig? så fort någon är avunssjuk blir var eller annan kallad fjortis, emo eller någonting i den stilen. jag läste dessies innan den blev känd och hon verkar ha vuxit en hel del!

paulina danielsson - paow, tycker hon är jättefin och bloggen är bra. dock lite tråkig ibland men endå underhållande, har snackat med henne lite och hon är verkligen jättegullig. hon är även jättefin och hennes kläder är tummen upp!

foki - gullig men inget som jag tycker är kul att läsa, går in där ibland när man verkligen inte har något mer att söka på på datorn haha. men hon är väldigt söt och jag stör mig inte ett dugg på hennes röst och vem vet allt alla snackar skit om. hon har en egen stil och har genom att vara sig själv kommit uppåt.

alexandra nilsson - (kissie),  bruden har lyckats, kanske lite för mycke dock? hennes kissiekattmjaouiga image verkar ha tagit över henne, jag känner henne inte men man har sina aningar. men jag är ingen sån som är avundssjuk på personers framgång. hon har en underhållande blogg som jag tycker är kul att läsa!

christoffer rahlenfeldt -  här har vi en jättesnygg grabb, right? har några kompisar som känner honom och de flesta såsom paow, dessie medmera och dom säger han är jättesnäll. jag tycker hans blogg är bra , synd bara att han inte uppdaterar så ofta. men den är underhållande och hur mycket saknar man inte hans gamla frilla med allt vax och utväxten? m-m-m-muummmms , säxi ma'ma :)

gaybloggen - nae inte min stil. har inte så mycke att säga, men nae ingen rolig blogg!

falsksanning - mmmmmh i love it. jättekul att läsa om man har långtråkigt!


sen har vi ju hottemptations. som lätt är de snyggaste i nkpg n' we know u like it babes



(bilden lånad)



Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

ni har väl sätt att paow har typ , inte kopierat men typ härmat det här inlägget?

2009-12-14 @ 12:41:40
Postat av: jessica

ANMÄL DIG NU TILL VECKANS BLOGG TÄVLINGEN I MIN BLOGG, FÅ LITE EXTRA BESÖKARE - DET KAN VÄLL INTE SKADA ;) SÅ VAD VÄNTAR DU PÅ?



KRAM JESSICA

2009-12-15 @ 23:54:04
URL: http://enklast.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0