waiting on train


jovisst , det har nyligen byggts en tågstation ca 1 , 5 km ifrån sara & matildas hus, så vi tänkte ta tåget till mjölby där det är festival. sedan blir det kanske fest, det är sånt som märks , jag vill inte komma hem för sent eftersom att jag ska till huvudstaden imorgon.

bilden är ifrån när vi va på smultronstället i söderköping,  orkade in ta en cambild nu på morgonen faktiskt. eller ao, lunch.  nu ska jag ialf fixa mig ! ska håret vara plattat / lockigt / trippelångat / toffs? .. hm, jag vet faktiskt inte .  får se vad jag känner för och vad jag ska ha för kläder

pussssss / evelina den fina .

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0