stanidag igen pics

för att börja med har jag gjort av med ca 2200 :- dom här två dagarna, känns helt amazing! jag älskar att spendera pengar på skit .  sedan blev det fika idag IGEN såklart,  tog dock inga kort då det va heta samtalsämnen så jag hann inte liksom  .. min dag idag i bilder


skola först, ETIK & LIVSFRÅGOR
ingen j*vel i klassen tar det seriöst, men idag fan
jag kände att så himla mycket passade in .
fyfan, vad jobbigt det var .. så nu vet alla det !


yey



frackveckan på eber.
klart det blir att gå sådär nästa år. fyf*n vad kul!
alla är jättedragna och har så himla kul!


LITE shopping
orkar inte lägga in allt, för endel ligger i tvätten redan!


köpte den i farten påväg ut, kände dedära köpmåstet, gick in på gina och roffa
åt mig två tröjor, det här är den första ..   199:-


där är den andra , 149:- kanske?  kollade inte priset!



min ÄLSKADE stickade tröja från bikbok 499 , 599 :- kanske?



riktigt glansiga glansleggins - bikbok 149 :-?


ROSA byxor. TACK THINA <3 .  fick dom av henne!




jag just nu typ!



HAHAHHAHAHA , nu skulle nog vilja veta vad jag gjorde idag, därför ska jag allt berätta!   jag sprang ut helt galen ifrån skopunkten och gick som en j*vla modell förbi alla som gick förbi och vifta med håret, sen kände jag att typ tröjan/ klänningen satt lite konstigt så jag skulle fixa iordning den. och så såg jag att den hängde nedanför tuttarna HAHAH. inte konstigt att folket kollade lite speciellt på mig ;o !

hahahhahhahahahhah

pusss ifrån mig / evelina den FINA..ste

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0