snygg på morgonen!

nu har man precis vaknat, carro sitter bredvid mig nu och jag måste verkligen upp för att hinna med allla bussar , tåg mm eftersom att jag ska vara hemma i hösterum klockan 3 för att rida en häst. så jag får väl börja fixa mig, eller inte? jag känner mig redan snygg faktiskt haha.

puss ifrån evelina den fina .

Hottemptations Kommentarer
Postat av: jossan m

sv; okej :) har lagt till dig nu så lägg till mig kramar

2009-08-23 @ 13:07:56
URL: http://typjoss.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0