skolan

okej, imorgon börjar skolan , om precis 12 timmar börjar skolh*lvetet igen, och det är iiiiinte kul .  jag ska försöka somna nu (även om det inte kommer gå) . jag får väl sätta på en film eller något, datorn står i mitt rum och jag somnar alltid till filmer så när jag vaknar imorgon är det ca 50 + grader i mitt rum HAHA. men det är bra, för då vill man ta en dusch och sen så har man vaknat !    nog pratat om skolan de kommer de tjatas om ett antal gånger nu HAH.

jag ska ialf försöka förbättra mig och inte ha mer än 100 timmars frånvaro som förra gången haha . eller de var nog mer , men det ska inte minnas!   

jag älskar skolan och skulle kunna göra allt för att inte få en ända ledighet NOT*
aja, nu ska jag slå på filmen, jag MÅSTE börja bli trött snart , pallar inte det här .  puss från mig !


här är en jäätteeeny bild på mig ..
jag vet att jag är snygg där , okej?
puss på alla läsare!

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0