real housewives of New york

hahahahah ohmy, sitter och kollar på "real housewives of new york" ,  vilken catfight dom har
snälla gud låt mig inte bli sånn ! puuuh


nu ska jag ta mig en dusch och lägga fram outfit tills imorgon , skolan börjar 08.20 som vanligt
och fy vad jag måste kämpa nu iskolan ,kan nån ge mig krafter?

jesper sover inte här inatt för första gången på ett himla bra tag , så himla tomt ;o
nu förstår jag verkligen inte hur ni singeltjejer klarar er , jisses!

vi hörs imorn bloggen , och har ni frågor kan ni maila till [email protected]
vi svarar så fort vi kan!

puss och godnatt från matilda♥

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Karin

är inte du singel med? isf borde väl du veta :P

2009-08-19 @ 00:04:05

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0