min j*vla dag i bilder


skolan är om vanligt, helt värdelöst tråkig. som tur är , har jag och josefine gått
sommarskola i matte och är genier på just det här kapitlet, (algerbra och ekvationer)


det är även frackvecka på skolan, de nyblivna 3:orna har galeet kul
tänk er att va fulla 24/ 7 i en vecka? haha, livet leker ...


sjukt underhållande för j*vligt många haha. älska EBER
hata LÄRKA


sedan lektion igen, as usual är iingen koncentrerad på läraren, haha


regnet var SKIT! joinade hannes då han skulle ut och röka, snäll som jag är



jag hade jumpa, så jag och thina satt ute ett tag och då gick dedär jävla larmet på
visst jag hade det döskojj och sjöng harry potter låten i takt till larmet HAHAH


sedan drog vi stan, och jag & thina keka kebab!
VÄRLDENS BÄSTA CHICKEN


blev lite köpt idag också, även presenter till min bästa syster <3



skorna, glanslegginsen och den grå stickade tröjan va lite av det jag köpte igår!



vädret idag har verkligen sugit , men när man väl kommer till sörpa på kvällen och sätter
sig i busshållsplatsen och väntar på mammsen, då kommer solen upp som man vill ha där
och man kan slappna av.   mysig bild va? och tröjan, den kan vi inte ens snacka om
helt amazing !


pusss ifrån mig (den snyggaste & bästa ) evelina  !


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0