min dag med stora krav

gå upp klockan halv sju och fixa mig så jag känner mig nogorlunda fin ,CHECK!
                                            klarat mig i tre dagar .

 gå hela skoldagen , (utan skolk, verkligen ett stort krav) CHECK!


gör nått av det jag tycker är roligast minst en gång om dagen
för att känna glädje i mitt liv , gör jag inte nått roligt på en dag vet jag inte seriöst vart jag ska ta vägen
då kör vi parkbänken med alla alkisar ! ahha naevars . CHECK!


             •                        äta högst tre gånger om dagen och nyttigt, inte checkat det på ett tag, ohmy måste bättra mig!




jag måste checka det här varjedag för det är mina första mål jag ska klara ,
som ni många säkert inte vet har min skolgång i sjuan och åttan vart haha , slappa ..?
åttan sket sig totalt och jag vart den typen som börja röka , blev kompis med en "buse"
och det ända vi gjorde var ungefär , röka , dricka festa , skolka och för det mästa göra sånt man inte skulle göra!
det är något jag absolut inte är nöjd/stolt över och mina betygvart så dåliga att jag vart förvånad , då sitter man där och tänker , vad fan har jag gjort med mig?,
 nu skämms jag för att jag har insett vad skol läran innebär, vi går inte skolan för nån annans skull
vi är där för att lära oss och dessutom har ALLA skolplikt , åtminstonde tills vi är 16 år!
efter att jag har insett allt det här har jag träffat bra kompisar
och jag har slutat upp med alla "fjortisgrejer" .
och snälla döm INTE mig för den jag var förut


från matilda


Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

du fixar skolan det här året älskling, tror på dig <3

2009-08-19 @ 21:44:06
Postat av: amanda

proud of you. lyck till!måste ses snart, <3

2009-08-19 @ 21:59:22
Postat av: amanda

proud of you, good luck! måste ses snart<3

2009-08-19 @ 22:00:39
Postat av: amanda

proud of you!<3 lycka till måste ses snart sötnos:)

2009-08-19 @ 22:02:07
Postat av: M A T I L D A

SV TILL AMANDA: hihi tack , ja det måste vi verklien :') <3

2009-08-20 @ 16:27:17
URL: http://hottemptations.blogg.se/
Postat av: M A T I L D A

sv till jesper: älskling <3

2009-08-20 @ 16:28:23
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0