j*vla skit

för det första så ska den här låten in .
det är en av de finaste låtarna jag vet .



jag får ryck snart aso, jag och pappa bråkar redan, orkar inte ens snacka om det. emelie som jobbar på gotto snackade jättelänge med sara idag och jag rös i hela kroppen för jag kände igen mig så himla väl på en del punkter. jag sa till mamma idag vad jag kände med allt och liksom aa allt. just nu vill jag bara skaffa egen lägenhet och få tänka över allt själv. men ingen förstår, jag vill verkligen försöka men ingen förstår. jag sitter bara och gråter nu för jag orkar inte mer, min kropp är helt slut och jag får höra det varje j*vla dag. jag orkar inte ta tag i någonting hur mycket jag än försöker och vill. och jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. jag orkar verkligen inte gå tillbaka till mitt mående så som jag mådde för ett tag sen, för det är så himla dåligt. jag vill bara ha någon där hela tiden utan att det ska lägga sig i massa olika j*vlar som ska bry sig om allt.
 

jag skulle kunna skriva hur länge som helst utan att någon ens fattar vad jag menar. jag vill bara göra något drastiskt, visa att jag KAN ta hand om mig själv om jag vill. ser ingenting som piggar upp mig längre, dom enda som finns där för mig är sara och matilda . och där är de också lite skit nu, (inte mellan oss tre men aa) och det tänker jag inte skriva här eftersom att mina föräldrar läser det här .  

jag vill bara försöka att få en chans och visa att jag kan klara mig. det är inte ens dyrt att ha lägenhet så varför kan inte mina föräldrar försöka lägga lite pengar på det? jag hade flera hästar förut och det är MINST lika dyrt i månaden.

ne jag ska inte fortsätta nu , men hoppas ni andra mår bra, så fejkar jag också ännu ett smile!

puss ifrån mig / evelina


bilden är 2 år gammal eller något ..

Hottemptations Kommentarer
Postat av: thina almgren

jag finns med gumman :)<3 love you!!

2009-08-26 @ 01:20:33

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0