jag sa för 3 timmar sen att jag skulle sova?

jo det va det som jag exakt sa i videobloggen kvart i 2 hah. nu är hon kvart över 5 och jag är knappt trött, jesper matilda och sara sover och jag sitter här som en snygg docka . ska försöka sova nu när alla stalkers slutat ringa och allt! vet inte vad jag kommit in i nu , men sitter och lyssnar på gammal svensk rap som är ifrån norrköping, känner dom som rappar och jovisst det är jättebra faktiskt. olika tillfällen / måenden = olika musiksmak. när man ska festa sitter man inte direkt och lyssnar på ledsen tjutmusik . nu är jag trött och sitter och sjunger till rappen eftersom att det va det jag lyssnade på för ett antal år sen, hela tiden, haha . det va tider det. tycker fortfarande att det är bra men nej, bara massa kännslor kommer fram, dåliga känslor som gör så att man mår dåligt, inte bra! ne nu ska jag sluta, skulle kunna sitta och skriva hur länge som helst men då blir ni bara trötta på mig , och så ska det inte vara ! nu är iallafall klockan 05:20 och det känns lite segt faktiskt . nu ska jag försöka sova! pusss & godnatt / eveliciooooooouus den fiiinus

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0