hiss


 

  • stora klockor.
    ni vet stora utstående klockor som man verkligen kollar på när man exempelvis skakar hand och ni ser något blänka där, ohgoodyes så j*vla rätt. döö snyggt, helt värt att lägga pengar på, absolut.

     
  • lockar.
    ännu en gång inne, alltid inne, fina korkskruvar som liksom rinner ner längs håret är jättefint, det svåraste är att försöka ha dom kvar men fram med sprayflaskan så funkar det jättebra. någon som har väldigt fint hår är kim kardashian hennes r*v är väl dock inte heller något att klaga på ouff.

     
  • höga heals i olika färger.
    och jag vill såå gärna ha klackskor , men jag kan inte ha det då min brännskada på foten bara blir värr om jag använder det, men det är så hothot. nelly.com har riktigt snygga och prisvärda skor .  kolla in där !



Hottemptations Kommentarer
Postat av: julia

fin blogg (:

2009-08-06 @ 00:00:58
URL: http://juliiias.webblogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0