hej på söta mig !

 

tänk om man kunde vara så snygg när man vaknade ? snacka om sköööönt. men nej, varför skulle det ens vara så? först måste man ägna ett antal timmar framför spegeln sedan välja kläder och ao, all that stuff.

jag har endast haft lockat hår 3 gånger ungefär. men hm, jag vet inte om det är min stil eller inte? krusat tycker jag känns skönast eftersom att det blir volym automatiskt, man behöver inte fjortistupera och ha sig. för det är så j*vla fult .  brukar ni tupera mycket eller låter ni det hänga ''slappt/ platt''? jag föredrar volym genom trippeltången, annars åker gärna borsten fram. även om det är fult.

pussss /   evelina

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Lina

Du var sjukt fin i håret på dom bilderna. Jag brukar bara ha spray i för att få lite volym men de kan hända att ja tupperar det i bland och jag håller med om att det inte e så snyggt ;)

2009-08-13 @ 17:13:01
URL: http://linastenssons.blogg.se/
Postat av: evelina

sv : tack så mycket. jo jag använde jättemycket spray förut, men aldrig längre typ. tupera är såååå ute faktiskt, sorri :) . puss

2009-08-13 @ 17:34:11
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0