hår

jag tycker att det är uuursnyggt med lockigt hår, när man kollar på keeping up with the kardashians blir man extra inspirerad. har inte kim kardash.. väldigt vackert hår? svart hår får en speciell glans på något sätt .
jag har alltid haft blondt men haft alla olika stilar på håret, rakt/ trippeltångat/ lockigt/ fläta/ toffs blabla. vet inte riktigt vad jag förekommer, det beror lite på vad det är man ska göra. 



kim kardashian


just nu kör jag allt i 1, lockigt , rakt och trippeltång. de gör så att det blir jättemycket liv i håret som jag gillar, rakt kan också vara fint, men inte när det bara hänger helt livlöst.


på bilden syns inte lockarna riktigt utan mer det raka och det som är trippeltångat.  men i verkligheten syns det mer. jag brukar även spara ca 10 cm längst ner på håret som jag har platt även om jag har trippeltångat håret (syns främst på vänstersidan nu), dock inte om hela håret är lockat med locktång då ser det verkligen fel ut.

om man pennlockar kan det gå men jag har inte testat, håret blir sjukt fint men det tar världens tid. kanske kan man blanda med både pennlockar och locktång? eve fick just en idé HAHAH.

jag älskar att testa nya hår/smink och klädstilar faktiskt .

puss från mig sålänge, och kom ihåg. LOCKIGT IS HOT HOT HOT

/ finaste evelina

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0