godmorgon bloggläsare

jag har funderat på riktigt mycket den här morgonen, dock har jag inte tid med att skriva allt. för jag ska åka med min syster till söderköping om 20 minuter och jag är dyngtrött. idag börjar jag 08:20 så det känns pissigt att redan komma in till norrköping vid 7 liksom. men som tur är så kan jag gå hem till basse! 

sen så är jag hungrig också men jag måste fixa mig först, mamma brukar ta fram frukost och sånt men hon ska kanske till akuten snart för att hon är så himla dålig.¨idag drar jag också till vårdcentralen med min fot. 

ne nu måste jag skynda mig, håller på att krusa håret. och idag blir kläderna endast BAS!


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0