förlåt för dålig uppdatering!

natten är ung som man brukar säga så det har blivit lite körigt med bloggandet. jag skrev ett inlägg i morse vid 6 om att jag var hos thina. 1 timme efter ringde en galen erik som sa att han köpt 10 cheese burgare, klart jag och T tog cykeln och kuta till Erik , för vi va noog inte hunriga då hah. vi va där till 9 ungefär sedan drog vi tillbaka till T. hon väckte mig sedan vid 16:00.

de hade fått gäster så vi grilla kött och sånt sedan drog vi till stan och träffade basse, totte, jonte, jeppson mm .

pusss på er!


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0