f*n

just nu är jag så j*vla sur. mamma har ryck bara för att hon har jobbat och att  hon är trött, det är alltid såhär. sepciellt nu när sommarlov/ semester är slut för henne. då jobbar dom hela dagarna, sen kommer de hem och klagar på mig. snart kommer hela den här skiten börja igen f*nf*nf*n . orkar inte.

s&m kom hem ♥


Hottemptations Kommentarer
Postat av: Emma

min mamma är också alltid sådär när hon har jobbat oh bara för att jag är äldre är mina syskon får jag ta hennes skit !

2009-08-04 @ 22:18:45
Postat av: evelina

sv till emma: jagvet. man orkar verkligen inte haha .

2009-08-04 @ 22:47:11
URL: http://hottemptations.blogg.se/
Postat av: Bubblyheart ♥

sv; haha kanske det! vad händer idag

2009-08-05 @ 13:25:22
URL: http://bubblyheart.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0