facelook / outfit / evelina





såhär ser jag ut just nu, och såhär ser jag ut när jag ska till stan! vi ska börja tagga nu (förrestesten ser ni mitt fina hår? uuuurblont nu f*n) .   puss på alla läsare, och hoppas ni får en jättebra kväll ikväll! :)

sup och ha kul vaf*n. 
puss ifrån den snyggaste i know you like it evelina till er fula/ snygga läsare! iloveu

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0