ett halv år


det var ett halvår sen jag fick pussa på din fin mule, ett halvår sen jag fick gallopera med dig på ängarna, ett halvår sen jag kunde sitta i stallet i flera timmar och bara le åt hur bra vi hade det tillsammans. ett himla halv år sen allt var som vanligt. snälla ta mig tillbaka till de tiderna ,  jag saknar dig så himla mycket. du var min bästa vän och vi lärde varandra jättemycket nya saker. nu har jag ingenting kvar, jag vet inte ens hur du mår längre eller vad du gör eller någonting. det ända jag gör när jag skriver texten är att gråta. jag har inte min bästavän / mitt allt kvar. och jag kommer aldrig mer få tillbaka dig, jag hoppas iallafall att du saknar mig lika mycket som jag gör. jag älskar dig alle, du kommer alltid  vara den som ligger närmast mitt hjärta. glöm aldrig mig älskling, för jag kommer aldrig glömma dig ♥


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0