drygaidioter!


det har varit endel dryga tjejer & killar på de flesta / senaste festerna jag har varit på och jag blir så j*vla lack, jag är oftast snäll och inte lägger mig i skitgrejer eller tar åt mig / gör något när någon säger någonting. bara för att jag inte gör det, behöver det då betyda att jag inte vågar eller? jag ska fan ändra på mig nu och visa upp en annan sida på mitt självförtroende, klart jag vet att jag är snygg och det är därför alla klagar. liksom, vem vill inte ha blont långt hår och killar efter sig?  ae justee, så ni giirls som håller på att tjaffsa/ dryga. jag garvar bara åt er ni är inte ens värda en jävla blick. jag är inte rädd och jag har absolut inte respekt för er, jag har bara tyckt att det är så jävla omoget att ens bry sig, men jag kanske ska börja med det?   så snälla ni lägg er inte i vad jag gör, känner eller vill, ni som gör det ..






jag älskar mitt liv och skulle inte vilja ändra det för 5 öre, de flesta av de jag känner har ingen aning och mitt liv, utan bara de som är allra närmast. ni andra ska varken lägga er i eller ha någon åsikt.    kiss my asssss*     kolla bara på mig,  vem vill inte se ut like thaaaat    /   evelina


Hottemptations Kommentarer
Postat av: nisse2

jag vill inte ha lånt blont hår och massa killar efter mig :O det vore lite gaaay...

2009-08-03 @ 00:40:05
Postat av: Ginny

sorry i dont want to look like you omg Jane Aldrige is much cooler.

2009-08-03 @ 00:41:11
Postat av: sophie

skön stil&fin brud:)

2009-08-03 @ 00:48:39
URL: http://phiiie.blogg.se/
Postat av: evelina

sv: eller inte ginny :)

2009-08-03 @ 00:53:45
URL: http://hottemptations.blogg.se/
Postat av: jag

hur mycket av håret är ditt eget då?! ha!

2009-08-03 @ 15:00:07
Postat av: evelina

sv till ''jag'' : alla har ialf inte råd med nytt löshår såfort de blir slitet, och alla har inte så blont hår som sin naturliga hårfärg, :)

2009-08-03 @ 18:24:28
URL: http://hottemptations.blogg.se/
Postat av: Emma

Du jag håller med dig till 100 !!!!



p.s

du är skit fin (:

2009-08-03 @ 19:09:57
Postat av: evelina

sv till emma: tack så mycket att någon håller med, inte för att jag bryr mig om folk inte gör men ändå ;p . tack emma! :) <3

2009-08-03 @ 19:50:56
URL: http://hottemptations.blogg.se/
Postat av: heidi

Du är fin och de vet du, Så vem bryr sig om avensjuka människor? ;) <33puss

2009-08-03 @ 20:14:22
URL: http://unknownemergency.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0