bra självförtroende enligt evelina

alla med dåligt självförtroende borde läsa det här , det kan hjälpa !



jag tror våra läsare tror alla vi tre har super självförtroende för att vi är så j*vla snygga och för att jo vi skriver exakt så som jag skrev nyss. många undrar hur man får så bra självförtroende, provocera är en jättebra sak att göra, man behöver gå omkring som värsta divan eller skriva en blogg som en person vid namn kiss**. utan när du själv kollar dig i spegeln tror jag innerst inne att du säger till dig själv , tex f*n vilka snygga höfter, ben jag har. eller gud vad fint mitt hår blev idag, perfekt !  jag tror nästan alla tänker så när de står i spegeln.

om du kan tillåta dig själv att tycka det som du verkligen ser innerst inne , så ökar självförtroendet väldigt mycket. komplimanger är också jättebra att våga ta emot. jag tycker själv att det är svårt att ta emot och ta in , jag tar aldrig komplimanger på allvar utan jag tänker i huvudet att haha, juste det ska jag noog tro på.  men jag har mer och mer börjat aceptera hur man ser. och jo man ska vara nöjd med det man har! man kan inte gå något bättre än finare kläder, sminktips mm.

visst plastic makes perfect så har det varit under en lång tid och så kommer det fortsätta vara. men hur många har råd med det egentligen? eller rättande sagt, vem vill lägga ner pengar på det om man inte har en sån stadig ekonomi. utan alla ska vara nöjda med det de har och absolut INTE ta emot någon kritik mot sitt utseende mm. visst ibland ska man avlyssna om det handlar om dålig personlighet men utseende , so what? man ser ut som man gör och man ska vara nöjd!


puss puss / evelina.
är det bättre med lång text eller en lista med grejer om vi ger tips?

och jagvet jag är snygg :)

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

En dag ganska snart tar naturen ut sin rätt och förfallet kan inte döljas med smink - silikonet gör kroppen stel, var hittar du då det du kallar självförtroende? Satsa istllet på självkänsla, det bygger inte på hur du ser ut utan på vem du är. Bli en bra medmänniska som inte bryr sig om utsidan utan en som först ser insidan

2009-08-22 @ 22:30:23

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0