You try to bee proud of who you are, but still you got to let those teardrops fall, away.


Dagens. Jacket - Weekday vintage, Stickad tröja - H&m (paris), Tights - gamla ( sisters tror jag ), Mössa - Crilles gamla, Handskar - Åhlens.

Blev inget med Emelie, hon fick hinder så vi får ta det en annan dag! så jag gick till hemköp och hämta ut mitt intyg från praktiken. de tyckte jag ska söka sommarjobb där i köket, var kul att höra! Har ätit nu och lyssnar på Ulrik Munther. Ska snart ut med vovven sen in till stan och möta Crille så ska vi ta en glass på b&j's. sedan åker vi hem till honom! härligt :)

Hottemptations Kommentarer
Postat av: alara

Hej alla tipsa gärna eran blogg på

www.tipsablogg.blogg.se

www.tipsablogg.blogg.se

www.tipsablogg.blogg.se

www.tipsablogg.blogg.se

www.tipsablogg.blogg.se

www.tipsablogg.blogg.se

www.tipsablogg.blogg.se

www.tipsablogg.blogg.se

www.tipsablogg.blogg.se

Fin blogg ♥

2011-03-30 @ 15:42:17
URL: http://tipsablogg.blogg.se/
Postat av: jossan

du är jätte söt sara!

2011-03-31 @ 20:22:39
URL: http://jossanbjorkholm.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0