like a hurricane that took all my happiness with them.







Bilder från i fredags då vi var hos petter jag, tilda och jessica. sen sov jessica här och en full pojkvän kom lite senare. igår som var lördag åkte matilda och jag in till stan och fika med bästa Emelie som ska till thailand i 2 ½ månad på tisdag! sedan åkte matilda, crille och jag till mammas kille och mötte upp min stora syster och hennes kille och mamma. så bjöd han på trerätters och en trevlig kväll. sedan mötte vi upp Bella och Jesper på donken och åkte hem med allihop sen kom jessica med så kolla vi film inatt och alla sov kvar. idag är det söndag, blir att träffa milla snart. den tösen som varit sjuk allt för länge.

skolan börjar imorgon.. fuck
S A R A


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0