New in from Stockholm


ullig väst- blondinbellasbloppis.   tygpåse-beyond retro


tischa- zara.  miltärgröna byxor+skärp- zara


trycket på tischan.


långklänning med trachiga details- weekday


fabric jacket oversize- weekday vintage.  fullkomligt älskar den!

Fick med mig det här hem från Stockholm. Går ju inte jämföra Norrköping ens. Hade helst tagit med mig allt som finns där men jaaaa så stor ekonomi har man inte :(!!! Nöjd iallafall, långklänningen ska jag använda på en gala vi ska på i slutet av den här månaden, hoppas jag inte hinner tröttna på den bara. he he! Vart föresten besviken igår när vi skulle in på Urbans Outfitters, dom hade stängt för dagen . .

MATILDA

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du på för gala? :)

2011-01-17 @ 21:09:56
Postat av: Louise

Vad fick du ge för västen du köpte av Blondinbella ? bara kul o veta vad hon tar för sina kläder =)

2011-01-17 @ 22:03:25

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0