myskväll med älskling!






 Bilder från Egypten! you'n me♥ Mer bilder från sista dagarna kommer imorgon troligtvis.

Vill till den jäkla värmen igen, finns inget i sverige som gör mig glad! Vart så himla glad idag när jag kom hem då mami berätta att hon börjat planera resa till mallorca i två veckor! glad tjej kan jag lova här.
Efter en resa till Mallorca förra sommaren har vi kommit fram till att det är vårat favvoställe. en sådan paradis ö.

Sov med tjejerna hos katten inatt som sara skrivit, chillade och gottade livet ur oss som vi brukar hihi! Idag efter sen uppgång stressa vi till stan för att möta upp kajsa och resten av deras mates. Tog en fika på coffe sen mötte jag upp min älskling! Gick och kolla en massa på stan men fick inte med mig något hem.. Jesper är inte den lättaste att dras med på stan direkt dådå men köpte han en sotar-mösse iallafall! Vi drog hem runt 6 och har lagat mat och käkat till tända ljus osv, mysigt!
Men nu har vi laddat med chips och dipp och ska dra på en rulle. Ciao!

kul att kameran inte finns längre sara!
/MATILDA


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0