i januari börjar året

Tja peops.
Gillade ni Idas snygga gästinlägg igår haha? Va hos henne igår med söta tjejer som hon skrev, sov sedan kvar hos henne med Clara. Dom skärmde skiten ur miiig och gud vet att dom ska få igen haha. Vi babbla annars om allt natten lång, och clara och jag somna nog inte förns halv 6 imorse! Trötta var jag och ida imorse när clara försökte få liv oss när hon skulle iväg, ohja! Ida och jag kom iväg till stan runt två sedan och mötte clara där, shopping och fika! En bra avslutning på jullovet :) Sitter dock här med ångest för att skolan börjar imorgon, back to the reality som jag brukar säga...

                                                                             Jag på espresso today!

                                                                               Söta Ida och Clara!

Efter att ida drog satt Clara och jag kvar där en halvtimma och garvade konstant tills vi sedan gick skilda vägar.
hahahhaha fyfan säger jag bara!!!

Bild på inköp laterrr.
MATILDA


Hottemptations Kommentarer
Postat av: Jennifer Capdevila

Vad använder ni för typsnitt i bloggen? alltså typ tahoma, arial eller så? :)

2011-01-10 @ 23:27:05
URL: http://jcapdevila.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0