Fika på fräcka.



Bilder från idag. Klippte ihop bilden på Crille och mig.

Mötte upp min Crille förut på stan som sagt så gick vi och kolla i butiker sedan tog vi en fika på fräcka frökens. Åkte hem hit till han skapligt så har vi myst, ätit mat och sett en bra film. Har fått en jättefin ring av han också ååh så glad jag blev :')! Vi var nyss ute och gick i fullmånen en stund. romantiskt hihi. Nu ska vi sova. Blir en lång skoldag imorgon och jag har tidig uppgång! Vi hörs imorgon gott folk! Gonatt.
I love you.


Hottemptations Kommentarer
Postat av: Nutte

Love you darling! Ska alltid tänka på dig när jag ser en fullmåne <3

2011-01-19 @ 23:57:09
Postat av: sara din bobo

SV: Love you too min fina. Vi ska alltid tänka på varandra vid fullmåna hur lång tid det än går och vad som än händer, Alltid <3

2011-01-20 @ 09:54:23
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0