Baby you're a firework, come on slet your colours burst




Petter var min kund idag, permanenta hans hår! Vart fasen bra! Han fyllde även år idag. Grattis igen brusch! :)
På bild: Petter och Jag idag i salongen.


Gick och fika på Coffe House med Eve, Carro och Basse efter skolan sen!
På bild: Jag och Eve!

Var hemma runt sex, då jag åkte och tog hand om min ponny lite fort.. Väl hemma var sara och millis här hos oss. Chillade på och senare rullade jessica och bellie in här. Efter lite om och men åkte milla hem och nu sitter jag här i soffan med sara , jessica och bellie. "VI LANAR" hahaha, sitter med en varsin data och är sociala mot varann på fb. fina konversationer, micket fina! Tjejerna slaggar även här inatt.
Läggdags för mig snart , jag ska upp till skolan tidigt imorn medans de andra är lediga! Buhu..
MATILDA

 


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0