picture of you, picture of me

 






Fika på Stureplan!




Köpte med oss Sushi hem senare!

Lite bilder från igår! Vi gick några timmar på stan igår, gick och kolla och sara och milla gjorde ett varis kap på urban. Sen på kvällen igår drog vi hem till elin i lidingö på krök. Hade jätte kul, bilder kommer senare!

Just nu har sara, jag och milla vaknat som döingar här i lägenheten... Dags för frukost :)
MATILDA


Hottemptations Kommentarer
Postat av: L

shit va fint hår matilda! använder du platt/lock tång för att få det så ? :)

2011-02-13 @ 18:11:05
Postat av: Anonym

Annars har jag ngt emot rött hår men måste göra ett undantag för satan vad snygg du är i rött hår matilda!!

2011-02-14 @ 00:01:26
Postat av: johanna

Alltså skulle kunna dö för ditt röda hår !

om jag hade lite mer stake skulle jag med göra så, fast är för feg.

grym blogg också, caio !

2011-02-15 @ 16:49:28
URL: http://brittajohanna.blogg.se/
Postat av: malin

Matilda: En utav mina läsare vill veta varifrån din beiga tröja plus tröjan under den är som du har på bilderna i det här inlägget, haha. Var är det ifrån?

2011-02-17 @ 17:41:39
URL: http://malintholf.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0