Happy Valentine's day!




Bild 1: Matilda idag på cupolen. Bild 2: Jag idag på cupolen. Bild 3: En skokartong som jag hämta ut i ett stort paket med två andra grejer från Nelly.com förut! GISSA VAD?

Var så förbaskat trött igår. Älskling hämtade oss från tåget så sov han hos mig inatt. Han skjusa mig till  praktiken imorse också hihi bästa han. Jag gick och luncha med min tvilling Matilda på lunchen, det blev tacos på cupolen sedan var det back to work och efter hämtade min Crille mig igen. Så åkte vi till Blacka och hämta ut mitt paket från Nelly.com och jag är jätte nöjd och sjukt glad! Ni får en tjuvkik på en grej här ovan och tror alla fattar?! haha :) Ni får se allt snart! Älskling och jag har varit här hemma hos mig och segat nu. Nu ska vi åka hem till honom och ha en mysigkväll, laddat ned solsidan och ska stanna och köpa massa gott. Det blev inte som vi hade tänkt oss med denna kväll men vi löser det! Hoppas alla ni får en kärleksfull Alla hjärtans dag! PUSS!

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Sanna i göteeeelaborg :)

Hej! Eran blogg är superbra! Har en ganska rolig fråga :) Eftersom ni är tvillingar och ganskaaaa lika, vem tycker ni personligen är snyggast? haha kanske är lite svårt att svara på men det skulle allt vara lite kul ;) KRAM

2011-02-14 @ 21:40:15

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0