in my Jeffrey Campbell.



Min outfit igårkväll! Svart kavaj, grå body - Monki, Skinnshorts - Lindex, Skinnjacka - Vila, Lita skor - Jeffrey Campbell.

Hade mina Jeffrey igår som ni ser, kan lova att jag har träningsvärk i hela benen och ont i fötterna idag efter 5 timmars dans till halv 3 inatt! whoooooo haha. Älskling var här när jag kom inatt. mysmongot. bella sov här också och vi softar nu bara. söndag. LEDIGA IMORGON OCKSÅ!

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

i första bilden, vad har du för program och kan du inte visa steg för steg hur du gör bilden så? :)

kram!

2011-04-11 @ 19:15:43

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0