Blog Awards



Fick en frågan om vi var inbjudna till blog awards och nej det är vi inte haha!
men det skulle vara grymt kul vilket jag tror alla tycker?!
Har ni röstat på eran blogg favorit föresten ? Själv har jag röstat på blickan (angelicablick) som gör ett grymt jobb och hennes outfits inspirerar sjukt mycke. Kul att tjejen är från våra trakter med ;)


Köpte bästa revyn i eftermiddas ,haha har ni som köpt tidningen skickat in en motivation varför ni ska vinna biljetten?
NI som inte vet vad jag talar om så får alla som köper revyn en blog awards biljett och på den står ett nummer som man får gå in på blogawards hemsida och skriva in , de 5 stycken som har skickat in den bästa motivationen vinner biljetten och får ta med sig en vän till galan den 25 september i Stockholm, erkänn grymt om man skulle vinna =)
Jag skickade in en motivation vilket fall hehe ..
Jag känner mig lite framfusig men känner att efter vinsten hos paow skulle jag nog kunna vinna denna
biljett med men fuck no det kommer nog inte bli jag :(
/MATILDA

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

vad var det du vann hos paow? :O :)

2010-09-09 @ 23:06:21

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0