lördags outfiten / sara



hade utsläppt med lite vågor i håret och hatten på mig och en massa smycken igår. sov över hos ida inatt och vi va 6 girls efter många fester HAHA. åkte in till stan och mötte eve vid 12 så de blev samma kläder där idag med ja, vi gick och fika på espresso house sen kom basse så gick vi och kolla på stan och eve fick lite inhandlat. igår på dagen efter jag följde med crille och hans mamma och kolla på dop så klev jag av i stan sen och mötte upp mamma och mina två systrar så fick lite inhandlat av min kära mor. sen mötte jag och matilda upp milla så blev de kika runt lite sen blev det bara jag och milla kvar så köpte vi lite svull och satte oss i solen och bara prata! idag åker hon till spanien till allicante där vi va, häde gärna följt med henne dit tillbaka. hoppas hon får de bäst där! mycket text  nu aa.


Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt din bustier? :)

2010-09-05 @ 17:02:06

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0