lite lördag ..


eftersom vi mådde så bra igår när vi vakna kom mamsen in med en varsin kopp kaffe till mig och bella haha.


fikade med evelina i typ 2 timmar. Vi löste lite saker, kom fram till lite saker och jag dubbelmoralen Matilda kan ta tillbaka mycket dumt jag sagt om evelina nu, vi känner varandra såväl och det kommer vi aldrig komma undan.

P.S bilder i sådant ljus som är på bilderna är inte min mobil bra på alls .

Jag och Jesper gick upp runt två , käkat , vart ute i skogen med teddy , duschat och fikat med mami. Nu ska jag till stallet och senare till pojkvännen, hörs nog innan det, kanske hinner svara på lite frågor :) /matilda


Hottemptations Kommentarer
Postat av: Jennie

härlig blogg!

2010-09-19 @ 17:31:14
URL: http://sheislost.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0