kom inte på någon rubrik

blev mycker prat med jossan förut. och när crille kom så gick han och köpte pizza med sig hem hit. blr oh sååfta ikväll babes. höres nu ska jag och crille ta en dusch.


jag i somras i kalmar på en resturang. minns ni att eve, tilda och jag åkte till öland i en vecka i början av sommarlovet? vi var även mycket i kalmar. fifan vad kul vi hade och bästa vädret!

/  S A R A

bara för att säga nåt jag känner för att säga just nu hehe. LOVE YOU SO FREAKING MUCH <3 / C R I L L E


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0