en kär vän här / sara

slutade skolan halv 11 gick då och luncha med min crille sedan kolla en massa kläder på stan! mötte sedan upp kajsa så gick vi och fika på fräckan, hihi lilla gulligumman. sedan kom min kära vän milla och vi tre gick omkring och kolla lite saker och jag fick med mig hårfärg och även milla. så milla är här nu, jag har nyss färgat hennes hår och nu blir det kaffepaus sedan ska hon färga mitt hår.. ni får se sen ;)


bild på sötmilla från förra sommarlovet när vi åkte tidigt in till stan och käka frukost :)

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0