bilder från festen igår / sara

åkte på fest som sagt i sörping hos Lucas en vän med mina 3 girls och smedbypööjkarna! det var en prima fest och vi hade kul. här har ni lite bilder som jag snott från jessica och bella och några är från mig själv innan kameran dog.


jag, bella och matilda. påvääg


jessica, bella och matilda sweeties!


jag haha!


giiirls!












bästa vi 4a! ♥


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0