en bild

Lovisa, Jag, Josefine, Carolina
en bild från igår lånad av Olivia
God lunch! Jag och Sara kom hem 5 igår, PUH. Jag gick upp halv 10 idag för att sola! Somnade där och vaknade nu så det är härligt.  Gårdagen var faktiskt riktigt lyckad. Jag drack rödvin & sprit. Det blev både att bada och hoppa studsmatta i underkläder, jag väntar bara på att alla dom bilderna kommer läggas upp på facebook så jag håller mig j*vligt uppdaterad där, haha.
Nu ska jag väcka Sara. Jag tänkte ta en dusch och sedan dra mig emot stan! Min syster ska hämta oss och så ska vi hem, hem ljuva hem!
Puss sålänge. Det kommer komma massvis av bilder!
Håll er uppdaterade.
/ Evelina

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

shit va smal du e eve!? :o

2010-07-04 @ 16:09:19
Postat av: lovisa

haha snygg bild ;) :)

2010-07-05 @ 14:24:48
URL: http://takeoffyourcolours.blogg.se/
Postat av: josefine

åh läckert, hahah ;)

2010-07-05 @ 23:09:11
URL: http://twoisbetterthanone.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0