sjunker lite lägre för varenda gång jag vänder om


En fest från efter sommarlovet precis iår. jag är den där coola blonda tjejen längst fram ..

Blev en solning med mig själv och en pojkvän som satt och vänta utanför hihi. vi gick och kolla julklappar min crille och jag sen åkte vi hem till mig. lite fika med hela min familj och svull, film, ph osv. mys. nu är jag dum igen och sitter vid datan medans vi ligger i sängen och han halv sover. . sista natten inatt fram till jul :( skola imorgon men vi går bara till 11. gonatt peoples!
S A R A

Hottemptations Kommentarer
Postat av: myelise

jaah den har fungerat hela tiden! ja vet att lovisa hade samma problem. att hon inte kunde hitta loggin saken..

2010-12-17 @ 07:54:04
URL: http://stylewithelise.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0